Prezentacje prasowe (inaczej zwane press-kitami) to osobny rozdział w wielu kolekcjach literatury samochodowej. Nie są typowymi prospektami, za to ich forma ma (a raczej miała!) za zadanie przyciągnąć oko dziennikarza, tak by jak najlepiej napisał właśnie o tym modelu, a nie innym. Dawniej prezentacje miały przeróżne kształty i formy: segregatory, pudełka pełne materiałów drukowanych, kolorowe teczki czy nawet worki uszyte z materiału. Obecnie rolę informacji prasowych pełnią już tylko pendrive`y czy - coraz rzadziej - płyty CD/DVD. Dziś dla odmiany popatrzmy na informację prasową Alfy Romeo z 1996 roku.
Prezentacja dotyczy wyścigowych Alfa Romeo 155 i ich kierowców. Press-kit (tu w języku francuskim) składa się z segregatora, zestawu zdjęć oraz 29 kartek z informacjami na temat teamu, kierowców oraz danymi technicznymi samochodów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz