22 czerwca 2017

SZYBKA WRZUTA: HONDA CRX

Raz na jakiś czas spływają maile z przeróżnymi pytaniami, sugestiami, często też prośbami. Niektóre z nich, co naturalne, powtarzają się i aż się prosiło by te najpopularniejsze zebrać w jedno miejsce i w końcu odpowiedzieć. Dlatego też przygotowałem dział O KOLEKCJI / FAQ (link też w górnym menu), gdzie możecie zaspokoić swoją ciekawość. Oczywiście zawsze można nadsyłać swoje pytania i znów je zbiorę i odpowiem publicznie.
Tymczasem przygotowałem dziś Szybką Wrzutę z prospektami samochodu dla Szybkich Młodych: Honda CRX II generacji.


Nasz dzisiejszy bohater wydaje się dzielić smutny lost z Oplem Manta, Calibrą, VW Scirocco, czy Fordem Capri: z racji przystępnej ceny samochody te były pierwszym wyborem młodych, którzy ćwiczyli w nich pierwsze umiejętności wyścigowe i... plastyczne oblepiając je kilogramami szpachli i naklejek. CRX II generacji produkowany był zaledwie 5 lat: od 1987 do 1992 roku. Zwarta bryła w formie klina okazała się ponadczasową i do dziś ten model Hondy uchodzi za jedno z ładniejszych coupe przełomu lat 80-tych i 90-tych. W kwestie techniczne zagłębiać się już nie będę - o tym w każdym zakątku Internetu napisano już wystarczająco dużo. Popatrzmy zatem na prospekty: Hondy CRX (2 różne okładki, środek bardzo podobny) oraz prospekt poświęcony systemowi VTEC, obecnemu oczywiście także w CRX-ie











Właściwie jedyną istotną różnicą obu prospektów jest część z danymi technicznymi:




Prospekt o systemie VTEC














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz