Trzy miesiące temu w Czytelni pojawił się wpis o niesztampowych prospektach Mini, 500-tki i New Beetle`a wydanych na premierę tych modeli (LINK). Dziś postanowiłem zaprezentować Wam kolejny przykład na to, jak producent wprowadzając nowy model stara się wywrzeć niezapomniane wrażenie na czytelniku już za pomocą prospektu. Producentem tym jest Mercedes, który w 1996 roku w niecodzienny sposób postanowił wypromować swój najnowszy model: SLK. Jest w nim wiele odwołań do historii i legendarnych Mercedesów serii SL. Artystyczne zdjęcia, wiele ciekawych wstawek, metalowe okładki, a całość zamknięta w pudełku tworzą niesamowite wrażenie, które pozostaje w pamięci na bardzo długo. To co jest zaletą, jest też i wadą (w postaci kuriozum), bowiem auto reklamowane jako Sport Leicht Kurtz (sportowy, lekki, krótki) zaprezentowane jest w jednym z najcięższych prospektów jakie powstały.
Nie będę Was zamęczać opisami. Dziś skupimy się na obejrzeniu tego niecodziennego prospektu. Dla poprawności tylko dodam, że format jest nieco większy od A4, wewnątrz kartki są z różnych rodzajów materiałów (a także i papier występuje w różnych gramaturach). Dziś jest on coraz częściej poszukiwanym prospektem na rynku kolekcjonerskim, co osobiście mnie nie dziwi. Polecam każdemu, kto będzie miał okazję taki nabyć do swojej kolekcji
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz