tag:blogger.com,1999:blog-423250242697462458.post6426269789353763862..comments2024-03-24T22:59:52.934+01:00Comments on autoArchiwum | CZYTELNIA: PROSPEKT PORSCHE 911 CARRERA RS – KOLECJONERSKI RARYTASautoArchiwumhttp://www.blogger.com/profile/00898279034532601701noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-423250242697462458.post-34980169965743760722015-08-13T19:48:51.868+02:002015-08-13T19:48:51.868+02:00Twoja kolekcja, podobnie jak Marcina, to niewyczer...Twoja kolekcja, podobnie jak Marcina, to niewyczerpane źródło unikatów na jeszcze wiele wpisówautoArchiwumhttps://www.blogger.com/profile/00898279034532601701noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-423250242697462458.post-2205277102310805092015-08-13T15:22:17.478+02:002015-08-13T15:22:17.478+02:00O jaki fajny prospekt! Mam taki sam...:-)O jaki fajny prospekt! Mam taki sam...:-)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09915814185626955904noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-423250242697462458.post-13344192799865860722015-08-02T15:22:33.766+02:002015-08-02T15:22:33.766+02:00Piękna maszyna można powiedzieć że w pewnym sensie...Piękna maszyna można powiedzieć że w pewnym sensie nastepca bardziej ekstremalnego i dużo dużo rzadszego porsche 911R z 1967 (2l i 210 KM bez turba oczywiście, które by chyba nawet dziś robiło wrażenie, już nie wspomnę o samej masie samocgodu), do którego kiedyś posiadałem zdjęci prasowe :-), które wg. różnych źródeł też miało homologację drogową. Patrząc na prędkość i przyspieszenie Carrery RS to naprawdę w tamtych czasach robiło wrażenie :-) Generalnie jedna z najlepszych 911, choć może do jazdy na codzień wolałbym trochę bardziej komfortową wersję Turbo powiedzmy z 1995r :-)Anonymousnoreply@blogger.com